POZRITE SI MODELY Z NOVEJ KOLEKCIE JAR 2020 TU

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY O NÁŠEJ PREVÁDZKE V TEJTO MIMORIADNEJ SITUÁCII

OBECNÉ INFORMÁCIE V ČASE OPATRENIA PROTI KORONAVÍRUSU COVID-19

Stále fungujeme v plnom nasadení, okrem nariadenia vlády uzavretia značkových predajní. Objednávky z e-shopu prijímame, spracovávame a odosielame v normálnom režime. Dochádza len k drobným oneskoreniam v spracovaní a v doprave. Vaše zdravie a bezpečnosť sú pre nás v NORDBLANC najväčšou prioritou. V našom sklade dodržiavame úradne predpísané zdravotné a hygienické normy, ako aj bezpečnostné opatrenia. Takže si môžete bez obáv objednať.

ODPORÚČANIA OHĽADNE PLATIEB

Momentálne je síce stále možnosť platiť na dobierku, ale odporúčame, aby ste pokiaľ je to možné hradili za objednávky kartou dopredu alebo cez Paypal. Kuriérska služba od nás požaduje zníženie platieb dobierkou zo zdravotne bezpečnostných dôvodov ich zamestnancov / kuriérov/.

AK OBJEDNÁM Z VÁŠHO ESHOPU, BUDE MI ZÁSIELKA DORUČENÁ?

Áno, objednávky spracovávame a odosielame, ako najrýchlejšie to ide.

MÔŽEM ZMENIŤ ADRESU DORUČENIE ZÁSIELKY?

Áno, zmenu je možné vykonať pred odoslaním zásielky na našej zákazníckej linke +421 233 329 981. V prípade, že zásielka už bola odoslaná, vyžiadajte si presmerovanie u kuriéra, ktorý bude zásielku doručovať.

ČO MÁM UROBIŤ, AK CHCEM ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU?

Čo najskôr nám napíšte email na info@nordblanc-shop.sk alebo zavolajte na našu zákaznícku infolinku +421 233 329 981.

MUSÍM PRE VRÁTENIE TOVARU DODRŽAŤ LEHOTU 30TICH DNÍ V TEJTO MIMORIADNEJ SITUÁCIÍ, AK SA MI NECHCE ALEBO ZO ZDRAVOTNÝCH DÔVODOV NEMÔŽU CHODIŤ NA POŠTU?

Nemusíte dodržať lehotu 30 dní. Akceptujeme vratky do 90tich dní na tovar kúpený od 15.2.2020. Viac informácií TU.

Vzhľadom na to, že adresa pre zasielanie vráteného tovaru sa nachádza v OC Laugarício, ktoré je v tejto chvíli uzavreté, je možné zásielku poslať prostredníctvom Slovenskej pošty, ktorá nám vyšla v ústrety a všetky zásielky nám odovzdáva na inú adresu. Pokiaľ nemáte možnosť odoslať tovar poštou, ale len kuriérskou službou, zásielka nebude pravdepodobne doručená. V tomto prípade Vás žiadame počkať s odoslaním na dobu, až bude OC Laugarício opäť otvorené.

DO KEDY MI VRÁTITE PENIAZE ZA ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY, VRÁTENÝ TOVAR ALEBO PRI REKLAMÁCÍI?

Spracovanie vráteného tovaru funguje s miernym oneskorením kvôli obmedzeniu prevádzky na oddelení vratiek. Peniaze Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu rovnakým spôsobom, akým ste objednávku hradili. V prípade, že ste hradili dobierkou, peniaze Vám budú vrátené prevodom na účet.

ČO MÁM ROBIŤ, KEĎ CHCEM TOVAR REKLAMOVAŤ A KÚPIL/A SOM SI HO NA E-SHOPE?

Reklamácia bude spracovaná najneskôr v zákonom stanovenom termíne. Viac informácií TU. Reklamáciu pošlite s kópiou dokladu o nákupe s popisom závady na adresu:

NORDBLANC
OC Laugaricio
7271 Belá
911 01  Trenčín

Zásielku prosíme pošlite prostredníctvom Slovenskej pošty, ktorá nám zásielky preposiela na inú adresu po dobu uzavretia OC Laugarício. Ak nemáte možnosť odoslať tovar touto cestou, žiadame Vás počkať s odoslaním na dobu, kedy bude OC Laugarício opäť otvorené.

ČO MÁM ROBIŤ, KEĎ CHCEM TOVAR REKLAMOVAŤ A KÚPIL/A SOM SI HO NA E-SHOPE?

Reklamáciu tovaru zakúpeného v značkovej predajni pre Vás v rámci e-shopu spracujeme. Viac informácií TU. Reklamáciu pošlite s kópiou dokladu o nákupe s popisom závady na adresu:

NORDBLANC
OC Laugaricio
7271 Belá
911 01  Trenčín

Zásielku prosíme pošlite prostredníctvom Slovenskej pošty, ktorá nám zásielky preposiela na inú adresu po dobu uzavretia OC Laugarício. Ak nemáte možnosť odoslať tovar touto cestou, žiadame Vás počkať s odoslaním na dobu, kedy bude OC Laugarício opäť otvorené.

AKO DLHO BUDÚ ZATVORENÉ ZNAČKOVÉ PREDAJNE?

Značkové predajne budú zatvorené dočasne, kým úrady nepovolia ich znovuotvorenie.